San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen begon slecht voor de eerste keer regen. Het viel gelukkig mee maar we zijn toch met de boot mee naar Alcatraz . Dat was een hele beleving hoe daar vroeger mensen gevangen werden gehouden. Het was mooi maar toch in hele slechte staat alle gebouwen echt zonde . We zijn ook nog opzoek gegaan naar een straatje wat zo stijl is het was heel dicht bij ons hotel. Bij het water zagen we een heleboel zeeleeuwen. We zijn daarna nog gaan shoppen en nog gaan eten met mooi uitzicht op de haven.

• 01 November 2014 - 09:54

Tom & Francien:

Hoi viertje,
    Jammer dat het weer wat slechter is nu jullie juist San Francisco gaan bezoeken.
    Het stijle straatje heet Lombard Street. De straat staat bekend als heel stijl met zeer scherpe bochten.
    Benieuwd wat jullie vandaag nog gaan ondernemen.
    Hier is het nog steeds goed weer met temp. tot 28 gr hopelijk gaat het bij jullie ook weer die kant op.
    Fijne dag!
    gr Tom & Francien