bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu

bryce

Blijf op de hoogte en volg Jan

24 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

van morgen naar horse shoe bend bij de Colorado rivier geweest . Toen naar de glen canyon dam gereden. Ook nog langs Lake powel . Daarna door gereden naar het nationaal park Zion . En als laatste naar Bryce waar we de nacht doorbrengen.

• 24 Oktober 2014 - 16:11

Tom & Francien:

Het loopt lekker met jullie!
    In zo'n korte tijd al zoveel gezien en vooral veel indrukken gekregen
    Grand Canyon dat kun je niet uitdrukken dat moet je gezien hebben. Wij vonden dit een van de mooiste plekken op aarde en zijn daar met een helicopter doorheen gevlogen!
    Ook Lake Powel, Zion en BriceCanyon geweldig! Om nooit te vergeten!
    Jullie zullen het ongetwijfeld goed naar je zin hebben.
    Lfs Tom & Francien

• 24 Oktober 2014 - 21:41

Jacob Van Eekelen:

gaat goed zo met de kilometers mar dan komde nog eens ergens