Los Angeles & Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu Los Angeles & Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan Santbergen - WaarBenJij.nu

Los Angeles & Santa Monica

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen vroeg met de HopOn HopOff bus naar Los Angeles vertrokken. Hier hebben we als eerste de Walk of Fame over gelopen, toen we de sterren op de foto's hebben gezet zijn we daarna naar de View of Hollywood sign gegaan. Eenmaal daar alles vast te hebben gelegd zijn we doorgegaan naar Beverly Hills en Rodeo Drive, waar we de bekende merken voorbij hebben zien komen, en natuurlijk de grote/mooie auto's. 's Avonds hebben we lekker een hapje gegeten op 'De Pier' van Santa Monica.

• 19 Oktober 2014 - 10:10

Tom & Francien:

Nou nou wat hebben jullie al veel gezien en beleefd deze eerst dag!
    Jan jij zult wel genoten hebben van al die prachtige Amerikaans bakken!
    En wat is het gezellig eten op die pier. Fijn dat jullie zo genieten!
    Lfs Tom & Francien

• 19 Oktober 2014 - 15:24

Jan Van Santbergen:

we genieten zeker maar tom nickyta ziet ook heel graag mooie en snelle autos. Shauny was gisteren bij Tiffany en co daar mocht ze een ring aan van 700.000,00 dollars .

• 19 Oktober 2014 - 16:55

Jacob Van Eekelen:

nou de ring voor shauny dan en jij en monique die zwart gele auto dan hoeft alleen nickyta nog wat uit te zoeken ;-)

• 20 Oktober 2014 - 06:58

Janvansantbergen:

wat hier allemaal rondrijd niet normaal Ferrari masserati porche mustang de een nog groter dan de ander